پارادوکس ارایه اینترنت پرسرعت

پارادوکس ارایه اینترنت پرسرعت

اینترنت پرسرعت علاوه بر مسائل کیفی که در زمینه سیاستگذاری کلان با آن روبرو شده است ، با پارادوکس ارایه اینترنت پرسرعت نیز روبرو است که اظهارات دو مقام وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران بر این پیچیدگی افزوده است. هفته گذشته ، رئیس سازمان تنظیم مقررات از سوزاندن فرصت های بخش خصوصی برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت شکایت کرد. طبق گفته سازمان تنظیم مقررات ، در دو سال اول برنامه چهارم توسعه ، دولت وارد حوزه پورت های اینترنت پرسرعت شد. توسط دولت محدود شده است. اما در این دو سال ، بخش خصوصی نتوانست کارهای زیادی در این بخش انجام دهد و ما عقب بودیم.

پارادوکس ارایه اینترنت پرسرعت

پارادوکس ارایه اینترنت پرسرعت

بنابراین ، سازمان تنظیم مقررات ، که همیشه یکی از مهمترین مدافعان شرکتهای اینترنتی پرسرعت است ، به طور رسمی چراغ سبز به شرکتهای مخابراتی داده و اعلام کرده است که شرکتهای مخابراتی استان از ارائه درگاههای اینترنت پرسرعت منعی ندارند. اما موضوع ورود بلامانع ارتباطات از راه دور به حوزه اینترنت پرسرعت که همیشه تهدید جدی از سوی بخش خصوصی بوده است ، هنگامی پیچیده شد که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چند روز پس از آقای تنظیم کننده “بالا سرعت اینترنت برای ارتباطات از راه دور سودآور نیست. ”

توجیه اقتصادی و صرفه اقتصادی تنها دلیل عدم ورود مخابرات در بحث تهیه اینترنت پرسرعت است و اگر مخابرات روزی تصمیم به چنین کاری بگیرد ، قطعاً با همکاری و همکاری با شرکت های PAP خواهد بود! البته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت که شرکت مخابرات اینترنت پرسرعتی را در اختیار شرکت های دولتی قرار می دهد که می خواهند اینترنت پرسرعت از ما تهیه کنند اما این هنوز در مناطقی اتفاق می افتد که هیچ شرکت PAP در آنها وجود ندارد آن منطقه وجود ندارد و خدمات ارائه نمی دهد.

این بدان معناست که نه تنها ورود ارتباطات از راه دور به حوزه اینترنت پرسرعت و فقط ورود مکانهایی که ویژگی ها در آن وجود ندارد ، در حالی که همراه با مواردی مانند اعلام عقب ماندگی کشور در ارائه اینترنت پرسرعت ، اظهارات قبلی وزیر ارتباطات برای تشکیل کمیته گسترش اینترنت. با سرعت بالا و عدم پوشش کامل اینترنت پرسرعت در پایتخت کشور که ترک می کنیم ، با پارادوکس ها و پیچیدگی هایی روبرو هستیم که پاسخی برای آنها نداریم.
سرانجام ، اینکه آیا اینترنت پرسرعت سودآور است یا خیر ، ارتباطات از راه دور باید در آن گنجانده شود یا خیر ، اعتراض بخش خصوصی چه بود ، آیا کشور به اینترنت پرسرعت نیاز دارد یا خیر ، دلیل عدم پوشش کامل در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *